pudełko cukierek
Do pobrania

Pudełko cukierek na Dzień Dziecka do druku

Po pakowaniu prezentów dla mam przyszedł czas na pakowanie prezentów dla dzieci. Znacznie bliżej mi do tego święta. Chociaż już nie raz usłyszałam, że powinnam dorosnąć. Można było to wyczytać też w spojrzeniu. Nie koniecznie się tym przejęłam, poprawiłam koronę…

torebka na Dzień Matki
Do pobrania

Torebka na Dzień Matki do wydrukowania

Dzisiejszy wpis powinien być wspominkowy, skoro zbliża się Dzień Matki, a ja mam do zaoferowania torebkę na prezent. Daruję sobie jednak rozpływanie się we wspomnieniach. Takie rozpamiętywanie potrafi być miłe, ale nie każdy to lubi i to nie tylko czytać,…

budowanie marki
Własny biznes

Budowanie marki to 4 priorytety

Budowanie marki to masa rzeczy do przygotowania, w tym identyfikacja wizualna. Często mówi się, że na początku nie warto skupiać się na oprawie graficznej, ale… To dzięki niej nasza marka zostanie szybciej zauważona i zapamiętana. Oczywiście na początku często ciężko…

usability
Teoria

Usability kiedyś nisza do zagospodarowania

Dawno, dawno temu tworząc strony internetowe, nie mówiło się o czymś takim, jak użyteczność (usability). Pamiętam, z czasem znienawidzonego, Pajączka, w którym za sprawą magicznych formułek powstawała strona. Człowiek nie tylko sam pisał kody, tworzył też grafiki – czasami w…

brief
Teoria

Brief potrzebny a bardziej upierdliwy niż ankieta

Pod względem upierdliwości w wypełnianiu, brief porównałabym do ankiety. Klient zazwyczaj uważa, że pytań jest za dużo i są zbyt szczegółowe. Choć nie zawsze musi być to forma ankiety, ale jeżeli o niej mowa, to w grę wchodzą tylko pytania…

komunikacja
Przemyślenia

Komunikacja i może w końcu się dogadamy

Plany planami, a życie życiem. I tak po spojrzeniu w kalendarz stwierdziłam, że w tym, dla wielu osób gorącym okresie, przyda się coś lekkiego do poczytania. Pisałam już o błędach, które można odnieść do wielu dziedzin życia. Dzisiaj bardziej z…

pudełko z uszami
Do pobrania

Niby klasyczne pudełko z uszami

Po wielu perypetiach byłam bliska obiecać sobie, że żadne projekty na blog nie wrócą. Łatwiej ślizgać się po niezobowiązujących tematach, zamiast być konkurencją, ale… Dlaczego mam zawsze chować głowę w piasek? Projekty po otworzeniu jeszcze nieidealne. Logotyp przecież jeszcze niegotowy….