identyfikacja wizualna
Teoria, Własny biznes

Identyfikacja wizualna, na co to komu?

Identyfikacja wizualna, czyli temat powracający jak bumerang. Pomyślałam, że fajnie będzie wrócić do podstaw. Sporo porad mówi, że na początku nie trzeba skupić się prawie wcale na brandingu. Zostając tylko w blogowej rzeczywistości, ile jest porad, że na początku trzeba…

research
Teoria

Nawet przy remoncie pokoju musimy zrobić research

Projektowanie strony internetowej nieróżni się niczym od urządzania pokoju, kuchni czy innego pomieszczenia. To może być ogród. Może być biżuteria lub inna ręcznie robiona rzecz. W zasadzie prawie wszystko, co wiąże się z zaprojektowaniem czegoś, przechodzi przez te same etapy….

mandale
Bez kategorii

Mandale relaksują i pobudzają kreatywność

Pamiętam ten początkowy szał na kolorowanki dla dorosłych. Nawet prawie sama w to wpadłam, a wszystko za sprawą mandali. Chyba tylko z rozsądku nie wydałam majątku na kolorowanki, a nawet próbowałam sama swoich sil w tworzeniu tych wzorów. Nie powiem,…

font czy czcionka
Teoria

Font czy czcionka, a może jednak krój pisma?

Batalia o polskie produkty, o polskie nazewnictwo. Skąd więc dylemat czy mówić font, czy czcionka? Warto cofnąć się w historii i zacząć od tego, skąd wzięło się to trochę infantylne tłumaczenie. Infantylne, bo słowo font nie jest tym samym co…

zniechęcacze do odwiedzin
Własny biznes

Zniechęcacze do odwiedzin na stronie

Są na stronach elementy, które potrafią zniechęcić do czytania. Co zabawne, często są polecane, z uzasadnieniem, że to przyciągnie czytelnika, ułatwi nawigacje na stronie. Jest kilka takich elementów, które działają na nie, jak przysłowiowa czerwona płachta na byka. I nawet…